10 decembrie 2011

Nicu Elena Cristina

   
Câteva cuvinte despre mine:



   
 

     Sunt o persoană energică, flexibilă, cu multă imaginaţie, dar destul de calculată şi radicală atunci când situaţia o cere.
     Îmi place să fiu naturală, creativă, am suficientă răbdare şi calmitate în situaţii de stres!
     Mi-am ales acest hobby, deoarece mă reprezintă, iar în acest fel pot reda cel mai bine o poveste printr-o simplă fotografie.
     Fotografia în sine, îmi dă spaţialitate, liniştea de care am nevoie. Pot spune că este singurul lucru în care mă simt liberă şi am posibilitatea de a-mi crea propria lume şi de a da viaţă propriilor mele viziuni!  
      

                                                     
 În fotografie pur şi simplu simt că nu am limite!

Toate fotografiile aflate pe acest blog sunt proprietate privata si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea mea, in concordanta cu legea nr 8/1996.


©Cristina Nicu. Toate drepturile sunt rezervate!